Vragen of afspraak maken?

Stuur ons een bericht op Whatsapp

Escamplaan 7 ‘s-Gravenhage

Specificaties

Vraagprijs: € 249.500 k.k.

• Postcode: 2547 GA
  • Woonoppervlakte: 78 m2
  • Inhoud: 263 m3
  • Bouwjaar: 1927

Omschrijving

Escamplaan 7 Den Haag

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! STARTERS OPGELET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aantrekkelijk, op de hoek van de Zuiderparklaan en Escamplaan gelegen speels ingedeeld VIJF-kamer top appartement met balkon.
Het appartement is gunstig gesitueerd ten opzichte van openbaar vervoer en de winkels gelegen aan de Dierenselaan maar ook en de winkels aan het Monnickendamplein.
Het appartement biedt aan de voorzijde een vrij uitzicht, is volledig uitgevoerd met parketvloeren en is grotendeels voorzien van dubbele beglazing.
Het gemeenschappelijke onderhoud wordt uitgevoerd via de actieve vereniging van eigenaren.

Indeling: Open portiek met de trap naar de tweede etage. Toegang tot het appartement met royale hal voorzien van vaste kasten en meterkast (4 groepen). In de royale en lichte doorgebroken woonkamer en suite heeft u aan de voorzijde vrij uitzicht over de groene Zuiderparklaan. Aan de voorzijde bevinden zich twee slaapkamers en aan de achterzijde is een slaapkamer. De moderne keuken aan de achterzijde is voorzien van diverse inbouwapparatuur waaronder gaskookplaat, afzuigkap, combi-magnetron maar ook een wasmachine en droger. De keuken biedt toegang tot het balkon aan de achterzijde. De badkamer is gelegen op de hal en is uitgevoerd met douche en wc.

Bijzonderheden:
– Gedeeltelijk dubbel glas
– Het appartement wordt verwarmd via gaskachels.
– Het gehele appartement is voorzien van parketvloeren.
– Actieve vereniging van eigenaren met een maandelijkse bijdrage van € 50,–
– Ouderdom en milieu clausule van toepassing
– Niet zelf bewoond clausule van toepassing
– Verkoopvoorwaarden van toepassing.
– Het appartement is gelegen op obligatoir eeuwigdurend heruitgegeven erfpacht.
– De grondwaarde bedraagt € 6.489,– en jaarlijkse canon € 58,40 en € 32,– beheerskosten per jaar ( indexatie 1-1 2026)

Waarom wil je wonen in Zuiderpark:
* Groene Omgeving: Zuiderpark is een van de grootste parken in Den Haag, met veel groen en ruimte voor recreatie. Het biedt mooie wandelpaden, vijvers, sportvelden en plekken om te ontspannen in de natuur.

* Recreatiemogelijkheden: Het park biedt tal van recreatiemogelijkheden, zoals sporten, wandelen, fietsen en picknicken. Er zijn ook evenementen en activiteiten die in het park plaatsvinden.

* Betaalbare Woningmarkt: De woningmarkt in de buurt van Zuiderpark kan betaalbaarder zijn in vergelijking met andere delen van Den Haag, waardoor het aantrekkelijk is voor starters of mensen met een beperkter budget.

* Goede Verbindingen: De buurt is goed verbonden met het openbaar vervoer, waardoor het gemakkelijk is om naar andere delen van Den Haag en omliggende gebieden te reizen.

* Diversiteit aan Voorzieningen: De buurt heeft een breed scala aan winkels, restaurants, supermarkten en andere voorzieningen, wat het leven gemakkelijk maakt.

* Rustige Woonomgeving: Ondanks de nabijheid van het stadscentrum, biedt de buurt een rustige woonomgeving dankzij de groene zones en parken.

* Gezinsvriendelijke Buurt: De omgeving rond Zuiderpark is geschikt voor gezinnen vanwege de aanwezigheid van scholen, kinderdagverblijven en veilige speelplekken voor kinderen.

Wonen in de buurt van Zuiderpark biedt dus een combinatie van groen, recreatie, gemakkelijke toegang tot voorzieningen en een gevarieerde gemeenschap, waardoor het een aantrekkelijke woonlocatie is voor veel mensen.

Interesse in dit huis? Schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor uw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen. Adressen van collega NVM-aankoopmakelaars in Haaglanden vindt u op Funda.

“Deze informatie is door ons met de hoogst nodige zorgvuldigheid samengesteld. Door ons kantoor wordt echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor enige onvolledigheid, onjuistheid of anderszins, dan wel de gevolgen daarvan. Alle opgegeven maten en oppervlakten zijn indicatief.”.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser