Vragen of afspraak maken?

Stuur ons een bericht op Whatsapp

Van Lansbergestraat 62 ‘s-Gravenhage

Specificaties

Vraagprijs: € 300.000 k.k.

• Postcode: 2593 SG
  • Woonoppervlakte: 79 m2
  • Inhoud: 284 m3
  • Bouwjaar: 1932

Omschrijving

Van Lansbergestraat 62 Den Haag

In het populaire Bezuidenhout, om de hoek van de gezellige Theresiastraat, ligt dit goed onderhouden 4-kamer appartement op de eerste etage met balkon.

Zeer strategische ligging nabij de uitvalswegen (A12 en N 44) alsmede een uitgebreid aanbod van openbaar vervoer. Naast de diverse bus- en tramverbindingen in de wijk liggen het Centraal Station en de Laan van Nieuw Oost Indië op enkele minuten fietsafstand.
Naast een rijk aanbod aan sportfaciliteiten biedt het enkele honderden meters verderop gelegen Haagse Bos ruimte voor ontspanningsmogelijkheden.
Het gevarieerde winkel aanbod van de Theresiastraat alsmede de vele restaurantjes in de wijk maken dit, naast de strategische ligging, een van de populairste wijken van Den Haag.

Het appartement is rondom voorzien van dubbele beglazing, beschikt over de diverse originele details, parketvloeren, maakt onderdeel uit van een goed georganiseerde VVE en is tevens voorzien van een zongericht balkon.

Indeling:
Open portiek met trapopgang naar de eerste etage:
Toegang appartement met ruime hal v.v. wc en vaste kasten waaronder de meterkast.
Woonkamer en suite met glas in lood suite separatie en vaste kasten. De woonkamer is verder voorzien van lijsten plafonds en marmeren schouwen.
Riante voorslaapkamer en een slaapkamer aan de achterzijde met vaste kastenwand met aansluiting ten behoeve van de wasmachine, toegang tot het balkon en een geïntegreerde moderne badkamer met op maat gemaakte schuifdeuren, inloopdouche en vaste wastafel.
Keuken met CV-combiketel (bouwjaar 2020) en net keukenblok. De keuken biedt toegang tot het balkon.

Bijzonderheden:
– Gelegen op eigen grond;
– Volledig voorzien van dubbel glas;
– Actieve VVE met een maandelijkse bijdrage van € 115,– per maand
– Ouderdom- en asbest clausule van toepassing;
– Verkoopvoorwaarden van toepassing;
– Niet zelf bewoond clausule van toepassing;
– Nagenoeg volledig voorzien van parketvloeren.
– Aanvaarding in overleg.

**************************************************************************************

In the popular Bezuidenhout district, around the corner from the cosy Theresiastraat, you will find this well-maintained 4-room apartment on the first floor with balcony.

Very strategic location near the highways (A12 and N 44) as well as an extensive range of public transport: the various bus and tram connections in the district, the Central Station and the Laan van Nieuw East Indies are a few minutes by bike away.
In addition to a wide range of sports facilities, the Haagse Bos, only a few hundred meters away, offers space for relaxation.
The varied range of shops on Theresiastraat as well as the many restaurants in the district make this, in addition to its strategic location, one of the most popular areas of The Hague.

The apartment has double glazing all around, various original details, parquet floors, a balcony and is part of a well-organised association of owners.

Layout:
Open porch with stairs to the first floor:
Access to the apartment and spacious hall with toilet and built-in cupboards, including the meter cupboard.
Living room en suite with stained glass suite separation and built-in cupboards. The living room also has molded ceilings and marble fireplaces.
Spacious front bedroom and a bedroom at the rear with fitted wardrobes with connection for the washing machine, access to the balcony and an integrated modern bathroom with bespoke sliding doors, walk-in shower and washbasin.
Kitchen with central heating combi boiler (build year 2020) and kitchen unit. The kitchen provides access to the balcony.

Particularities:
-Free hold;
– Fully equipped with double glazing;
– Active association of owners with a monthly contribution of € 115,- per month;
– Old age and asbestos clause applicable;
– Terms of sale apply;
– Not self-occupied clause applies;
– Acceptance in consultation.
– Almost completely parquetflooring throughout.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser